Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Open Journal Systems Open Journal Systems Utbildning & Demokrati – tidskrift för didaktik och utbildningspolitik
  • Current
  • Ahead of print
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • For reviewers
    • For subscribers
    • Editorial Team
    • Dataskyddspolicy
    • Contact
  • Call for papers
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 32 No. 1 (2023): Fristående artiklar

Vol. 32 No. 1 (2023): Fristående artiklar

					View Vol. 32 No. 1 (2023): Fristående artiklar
Published: 2023-11-03

Redaktionellt

  • Redaktionellt

    Redaktionen
    3-4
    • PDF (Svenska)

Peer-reviewade artiklar

  • Att lära av ”den Andra”? Transformativt lärande i svenska gymnasieelevers berättelser om en utbildningsresa till Kenya

    Katarina Mattsson
    5-25
    • PDF (Svenska)
  • Demokrati Potentialer og udfordringer i en social- og sundhedsuddannelse

    Henriette Duch
    27-45
    • PDF (Svenska)
  • Lust att läsa eller att låta bli? Föreställningar om läslust i ett läsfrämjandeprojekt riktat mot förskola

    Lina Samuelsson, Marie Öhman, Birgitta Jansson
    47-66
    • PDF (Svenska)
  • Potential, aktualitet eller utsatthet? Betydelsen av erkännande i studie- och yrkesvägledning för nyanlända migranter

    Fredrik Hertzberg
    67-94
    • PDF (Svenska)

Language

  • English
  • Svenska

Information

  • For Authors
  • For Librarians

Contact the journal: uod.red@oru.se

For print subscription: uod.pren@oru.se

ISSN: 1102-6472 (print)

ISSN: 2001-7316 (online)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.

Örebro University

  • Research
  • About us

Örebro University Library

  • Publish with open access
  • Scientific journal publishing

Örebro University SE-701 82 Örebro, +46 19 303000

Personal data is processed by respective journal and conference. See their Data protection policy for more information.

  • Contact us
  • Getting here