Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Ahead of print
Arkiv
Om
Om tidskriften
Bidrag
För granskare
För prenumeranter
Redaktion
Dataskyddspolicy
Kontakt
Call for papers
Sök
Registrera
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
Vol 32 Nr 1 (2023): Fristående artiklar
Vol 32 Nr 1 (2023): Fristående artiklar
Publicerad:
2023-11-03
Redaktionellt
Redaktionellt
Redaktionen
3-4
PDF
Peer-reviewade artiklar
Att lära av ”den Andra”?
Transformativt lärande i svenska gymnasieelevers berättelser om en utbildningsresa till Kenya
Katarina Mattsson
5-25
PDF
Demokrati
Potentialer og udfordringer i en social- og sundhedsuddannelse
Henriette Duch
27-45
PDF
Lust att läsa eller att låta bli?
Föreställningar om läslust i ett läsfrämjandeprojekt riktat mot förskola
Lina Samuelsson, Marie Öhman, Birgitta Jansson
47-66
PDF
Potential, aktualitet eller utsatthet?
Betydelsen av erkännande i studie- och yrkesvägledning för nyanlända migranter
Fredrik Hertzberg
67-94
PDF
Språk
English
Svenska
Information
För författare
För bibliotekarier