Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Ahead of print
Archives
About
About the Journal
Submissions
For reviewers
For subscribers
Editorial Team
Dataskyddspolicy
Contact
Call for papers
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 30 No. 2 (2021): Fristående artiklar
Vol. 30 No. 2 (2021): Fristående artiklar
Published:
2021-10-11
Redaktionellt
Redaktionen Utbildning & Demokrati
Redaktionen
3-4
PDF (Svenska)
Peer-reviewade artiklar
Levd demokrati og deliberativ, didaktisk praksis. En studie i lys av kapabilitetstilnærmingen
Åshild Berg-Brekkhus, Tobias Werler
2-27
PDF (Svenska)
Accountability measures in Oslo’s public schools. Standardising curriculum, pedagogy and inequality?
Cecilie Rønning Haugen
29-57
PDF (Svenska)
Mellan styrning och pedagogisering. En analys av hur förskolans ledningspersoner förstår förskolans jämställdhetsuppdrag
Tobias K. Axelsson, Sara Frödén
59-84
PDF (Svenska)
Bemanningsföretagens intåg i skolan. Skola, marknadisering och hyrlärare
Thom Axelsson
85-109
PDF (Svenska)
Language
English
Svenska
Information
For Authors
For Librarians